Informacje

Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw oczekiwaniom większości mieszkańców naszej Spółdzielni, jak i również podejmując się obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomościami w zakresie części wspólnych budynków mieszkalnych, z dniem 1.12.2017 roku wprowadziliśmy sprzątanie klatek schodowych i korytarzy piwnic budynków przez firmę zewnętrzną.
 

        

                Z tytułu realizacji powyższej usługi wprowadzono opłatę w wysokości 10,79 zł brutto za lokal mieszkalny. Powyższa zmiana została zatwierdzona uchwałą Rady Nadzorczej nr 35/2017 z 27.11.2017 r.



Realizację usługi powierzono firmieEKO KOMES Sp. z o.o., ul. Załogowa 6, 80-557 Gdańsk
wyłonionej w przetargu nieograniczonym, który odbył się 24.10.2017 r.


 Zakres Usługi obejmuje utrzymanie w czystości części wspólnych poprzez:

  • Zamiatanie powierzchni klatek schodowych (1 x w tygodniu),
  • Mycie powierzchni klatek schodowych na mokro (1 x w tygodniu),
  • Mycie okien i ram okiennych na klatkach schodowych (2 x w roku),
  • Sprzątanie korytarzy i schodów piwnicznych ? zamiatanie, usuwanie pajęczyn, itp. (1 x w miesiącu),
  • Mycie lamperii na klatkach schodowych (w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz na kwartał),
  • Mycie balustrad i poręczy (1 x w miesiącu),
  • Czyszczenie drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wejściowych do piwnic (2x w miesiącu),
  • Utrzymanie w stałej czystości kloszy oświetleniowych na klatkach schodowych, korytarzach, korytarzach w piwnicach, przed wejściem do budynku,
  • Ścieranie z kurzu poręczy, skrzynek pocztowych, parapetów, tablic informacyjnych, omiatanie ścian i sufitów z pajęczyn (na bieżąco),
  • Czyszczenie kratek wejściowych (1 x w miesiącu).

W budynkach,na tablicach ogłoszeń,będą wywieszone harmonogramy informujące o planowanych dniach sprzątania poszczególnych klatek schodowych. Przewidujemy, że co kilka miesięcy będzie następowała zmiana dnia tygodnia sprzątania dla poszczególnej klatki schodowej, tak aby ten cykl zamienny obejmował dni od poniedziałku do piątku. W przypadku, gdy w jakimś tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku ustawowo będzie przypadał dzień wolny od pracy, wówczas realizacja usługi sprzątania zostanie przesunięta na inny dzień roboczy lub na sobotę.

Mamy nadzieję, że wprowadzona zmiana pozytywnie wpłynie na podniesienie standardu i komfortu zamieszkiwania w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ?Kociewie?, jak i również zapobiegnie pojawiającym się konfliktom pomiędzy sąsiadami w zakresie ?kto sprząta, a kto nie?.

 

W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego dotyczącego Ochrony Danych Osobowych, informujemy członków Spółdzielni Mieszkaniowej "Kociewie" w Starogardzie Gdańskim.

Ochrona Danych Osobowych

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.